21.06.2021

TransComfort na konferencji INFRASZYN

Podczas konferencji mieliśmy przyjemność wygłosić prelekcję na temat innowacyjnego systemu SMCV produkcji Marini Impianti Industriali. Jest to urządzenie odpowiadające za pomiar obciążeń pionowych taboru kolejowego będącego w ruchu. W ujęciu dosłownym jest to dynamiczna waga kolejowa, która w swym zastosowaniu zdecydowanie przewyższa popularne rozwiązania wag dynamicznych stosowanych w Polsce. System SMCV gwarantuje wysoką dokładność pomiarową dla taboru będącego w ruchu, analizując jednocześnie rozłożenie ładunku i alarmując o wszelkich odstępstwach od normy. Dodatkową funkcjonalnością systemu jest także diagnostyka kół w zakresie oceny geometrii (tzw. „płaskich miejsc”).

 

Przedstawiciele TransComfort, BU M&MR Trading Polska Sp. z o.o., zaprezentowali funkcjonalność urządzenia SMCV, jego architekturę oraz implementację na podstawie doświadczeń z kolei włoskich i słoweńskich. Wskazali również na trend, jaki istnieje w tych krajach w zakresie nadzoru nad pociągami towarowymi. Urządzenia dedykowane ważeniu dynamicznemu i ocenie rozłożenia obciążeń to korzyść dla przedsiębiorców z sektora kolejowego. System SMCV jest wykorzystywany do rozliczeń handlowych, a dzięki swojej certyfikowanej dokładności gwarantuje prawidłowość wykonanych pomiarów. Implementacja systemu to także korzyść dla zarządców infrastruktury przyjmujących przewoźników, których pociągi nie zawsze są odpowiednio przygotowane do przewozu ładunków. Nadmierny i nieodpowiednio rozmieszczony ładunek ma negatywny wpływ na stan drogi kolejowej (szyn, podkładów), a także stanowi wysokie ryzyko w zakresie bezpieczeństwa.

 

Tegoroczna konferencja INFRASZYN była dla nas szczególna – z jednej strony dlatego, że rok 2021 ogłoszono Europejskim Rokiem Kolei, a z drugiej, była to pierwsza możliwość prawdziwego branżowego spotkania od czasu wybuchu pandemii (naturalnie z zachowaniem reżimu sanitarnego). Udział w INFRASZYN 2021 był dla TransComfort, BU M&MR Trading Polska Sp. z o.o., okazją do zaprezentowania się w nowym obszarze rynku infrastrukturalnego i możliwością zaproszenia do dyskusji nad implementacją systemu SMCV w polskiej infrastrukturze kolejowej.

 

Dziękujemy za ciekawe wydarzenie i owocne rozmowy!

gallery-itemgallery-itemgallery-item

Międzynarodowe Sympozjum Wibracji wywoływanych Działalnością Ludzką i Oddziaływań Sejsmicznych na Konstrukcje

Międzynarodowe Sympozjum Wibracji wywoływanych Działalnością Ludzką i Oddziaływań Sejsmicznych na Konstrukcje

W dniach 15-18.05.2024 MMR Group TrasComfort na czele z Mariuszem Zarembą (Deputy Sales Director MMR Group TransComfort, Railway Vehicles OE Infrastructure) wzięło udział w Międzynarodowym Sympozjum Wibracji wywoływanych Działalnością Ludzką i Oddziaływań Sejsmicznych na Konstrukcje, Krakowie, w siedzibie Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki.
MMR Group TransComfort otrzymał certyfikację IRIS potwierdzającą najwyższe standardy jakości

MMR Group TransComfort otrzymał certyfikację IRIS potwierdzającą najwyższe standardy jakości

W dniu 04.01.2024 r. (decyzją z dnia 27.10.2023 r.) MMR Group TransComfort, czołowy producent w polskiej branży tramwajowo-kolejowej, uzyskał certyfikat IRIS – Międzynarodowy Standard dla Przemysłu Kolejowego, nadawany przez UNIFE (Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Kolejowego).
Dostawa rekordowego silnika elektrycznego marki TATUNG

Dostawa rekordowego silnika elektrycznego marki TATUNG

Z końcem grudnia 2023 roku MMR Group TransComfort dostarczył swojemu kontrahentowi, jednemu z liderów polskiej branży paliwowo-energetycznej, elektryczny silnik marki TATUNG. Silnik jest rekordzistą m.in. pod względem masy – 9350 kg, oraz czasu produkcji – 7 miesięcy.

Skontaktuj się z nami

    Strona jest chroniona przez reCAPTCHA i podlega ona następującym warunkom Google: Polityka prywatności, Warunki usługi