20.10.2022

MMR Group TransComfort srebrnym sponsorem konferencji „Tabor Szynowy – Zakup, Modernizacja, Utrzymanie”

 

W dniach 5-7 października 2022 w Ustce odbyła się XIX konferencja „Tabor Szynowy – Zakup, Modernizacja, Utrzymanie”, organizowana przez Polską Izbę Producentów Urządzeń i Usług na Rzecz Kolei. MMR Group TransComfort, jako srebrny sponsor spotkania, skierował szczególną uwagę na bezpieczeństwo i odpowiedzialność podczas eksploatacji i utrzymania pojazdów szynowych.

 

Głównym celem konferencji „Tabor Szynowy – Zakup, Modernizacja, Utrzymanie” jest promowanie kolei jako zrównoważonego, inteligentnego i bezpiecznego środka transportu. Tegoroczna edycja była szczególna dla MMR Group TransComfort, srebrnego partnera konferencji. Przedstawiciele firmy wygłosili prelekcję na temat „Bezpieczeństwo i odpowiedzialność w eksploatacji i utrzymaniu pojazdów szynowych”, a także premierowo pokazali film pt. „Prawidłowe serwisowanie pojazdów szynowych”, zrealizowany z PESA Mińsk Mazowiecki:

 

 

 

 

Pełna wersja filmu dostępna na kanale You Tube: https://youtu.be/z-mQzVf6BfI 

 

Podstawowym przesłaniem zarówno prezentacji, jak i filmu był fakt, że właściwy i profesjonalny dobór zawieszenia I i II stopnia ma bezpośredni wpływ na parametry zachowania się pojazdu pod względem:

  • bezpieczeństwa – Y/Q (PN-EN 14363),
  • komfortu – Nmv (UIC 513).

 

Podczas serwisowania pojazdów szynowych każdy element zawieszenia pojazdu jest istotny. Niedozwolone jest ignorowanie wymogów naprawy rewizyjnej pojazdu, która zakłada bezwzględną wymianę elementów po okresie 8 lat lub przebiegu 1,2 mln km (w układzie co wystąpi najpierw). Istotne przy tym jest wcześniejsze, odpowiednie zatowarowanie warsztatu, zgodnie z zasadą just-in-time, w zapas oryginalnych elementów, które zostały wcześniej przebadane w pierwotnym, homologowanym pojeździe i są jedyne właściwe podczas przeglądu na poziomie utrzymania P4. Wystąpienie MMR Group TransComfort dobitnie wskazało, że pracownicy warsztatów utrzymaniowych stoją przed decyzjami, które mogą mieć bezpośredni wpływ na zdrowie i życie pasażerów kolei, na bezpieczeństwo w transporcie kolejowym.

MMR Group TransComfort dziękuje organizatorom i uczestnikom za kolejne merytoryczne spotkanie.

 

Kontakt:

Joanna Kosterska, Advertisement and Public Relations Coordinator

+48 605 231 307

joanna.kosterska@mmrgroup.pl

System smarowania szyn na łukach CL-E1ws BA z dopuszczeniem do stosowania od PKP PLK

System smarowania szyn na łukach CL-E1ws BA z dopuszczeniem do stosowania od PKP PLK

2 marca 2023 r. system smarowania CL-E1ws BA otrzymał dopuszczenie od PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. do stosowania na liniach kolejowych spółki. MMR Group TransComfort zakończył poligon badawczy na linii kolejowej nr 94 Kraków Płaszów-Oświęcim.
Implementacja systemu izolacji przeciwprądowej oraz przeciwdrganiowej RCS® w Warszawie, Szczecinie i Olsztynie

Implementacja systemu izolacji przeciwprądowej oraz przeciwdrganiowej RCS® w Warszawie, Szczecinie i Olsztynie

Początek 2023 roku to dla MMR Group TransComfort szczególnie intensywny czas. Tylko w styczniu i marcu dostarczy prawie 3000 mtp systemu izolacji przeciwprądowej i przeciwdrganiowej RCS® oraz mat wibroizolacyjnych w zakresie przebudowy torowisk w Warszawie, Szczecinie i Olsztynie.
MMR Group TransComfort na konferencji NOVKOL 2023

MMR Group TransComfort na konferencji NOVKOL 2023

W dniach 30.11-2.12.2022 w Zakopanem odbyła się XXI Konferencja Naukowo-Techniczna NOVKOL „Nowoczesne technologie i systemy zarządzania w transporcie szynowym”. MMR Group TransComfort, jako złoty partner spotkania, zaprezentował rozwiązania kolejowe, które redukują hałas i zużycie szyny na łukach.

Skontaktuj się z nami

    Strona jest chroniona przez reCAPTCHA i podlega ona następującym warunkom Google: Polityka prywatności, Warunki usługi