21.04.2023

Zakończenie remontu torowiska na skrzyżowaniu Bałtyckiej i Obornickiej we Wrocławiu. Autorska technologia kotwiąca MMR MONO-MASS

 

 

 

Remont przejazdu przez torowisko na skrzyżowaniu ul. Bałtyckiej i ul. Obornickiej prowadziło MPK Wrocław wspólnie z MMR Group TransComfort, pod nadzorem Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. MMR Group TransComfort dostarczył technologie w postaci nowoczesnych prefabrykowanych płyt betonowych oraz elastycznie osadzonych i zaizolowanych szyn. W rozwiązaniu zastosowano autorski, innowacyjny produkt służący do kotwienia szyn MMR MONO-MASS.

 

MMR MONO-MASS jest przeznaczony do stosowania jako część systemu przytwierdzenia szyn (część systemu RCS), zarówno podczas wykonywania nowej, jak i remontu już istniejącej konstrukcji torowiska. Produkt posiada bardzo dobre właściwości wypełniające przestrzeń podszynową i przyszynową, nie wpływa negatywnie na podlewkę (np. na jej konsystencję czy rozpływ), jest samoniwelujący i mrozoodporny. MMR MONO-MASS otrzymał już Krajową Ocenę Techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów.

 

MMR Group TransComfort zaprasza do Wrocławia na majową Komisję Torową Izby Gospodarczej Komunikacji Miejskiej i MPK Wrocław sp. z o.o. (10-11.05.2023), podczas której przedstawi szczegóły dotyczące MMR MONO-MASS. Mgr inż. Mariusz Zaremba i mgr inż. Marcin Dziewa wygłoszą prelekcję pt. „MMR Group Polska w infrastrukturze tramwajowej. Rail Comfort System w technologii płyt prefabrykowanych”. Będzie to doskonała okazja do zaprezentowania nowego, przełomowego produktu, wśród ekspertów polskiej branży infrastruktury torowej.

 

Kontakt:

Joanna Kosterska, Advertisement and Public Relations Coordinator

+48 605 231 307

joanna.kosterska@mmrgroup.pl

 

 

gallery-itemgallery-itemgallery-itemgallery-itemgallery-itemgallery-itemgallery-itemgallery-itemgallery-itemgallery-item

MMR Group TransComfort na Komisji Torowej IGKM. Oficjalna premiera autorskiej technologii kotwiącej MMR MONO-MASS!

MMR Group TransComfort na Komisji Torowej IGKM. Oficjalna premiera autorskiej technologii kotwiącej MMR MONO-MASS!

W dniach 10-11 maja we Wrocławiu odbyła się Komisja Torowa, organizowana przez Izbę Gospodarczą Komunikacji Miejskiej oraz MPK Wrocław. Głównym Partnerem spotkania był MMR Group TransComfort. Komisja była doskonałą okazją do oficjalnej premiery autorskiej technologii kotwiącej MMR MONO-MASS, zaimplementowanej w marcu na skrzyżowaniu ulic Bałtyckiej i Obornickiej we Wrocławiu
Zakończenie remontu torowiska na skrzyżowaniu Bałtyckiej i Obornickiej we Wrocławiu. Autorska technologia kotwiąca MMR MONO-MASS

Zakończenie remontu torowiska na skrzyżowaniu Bałtyckiej i Obornickiej we Wrocławiu. Autorska technologia kotwiąca MMR MONO-MASS

Na przełomie marca i kwietnia zakończyła się przebudowa torowiska na skrzyżowaniu ulic Bałtyckiej i Obornickiej we Wrocławiu. W ramach prowadzonego projektu, MMR Group TransComfort dostarczył m.in. autorską, innowacyjną technologię kotwienia szyn MMR MONO-MASS.
VeloGleis – innowacyjny system, który zwiększa bezpieczeństwo ruchu drogowego!

VeloGleis – innowacyjny system, który zwiększa bezpieczeństwo ruchu drogowego!

Bezpieczeństwo, funkcjonalność, łatwa konserwacja i serwis, a także szerokie możliwości montażu sprawiły, że VeloGleis jest przewidziany w wielu projektach realizowanych dla operatorów publicznych oraz dla prywatnych przedstawicieli przemysłu, posiadających na swoim terenie sieć torowisk do kolejowego transportu wewnętrznego również poza Europą.

Skontaktuj się z nami

    Strona jest chroniona przez reCAPTCHA i podlega ona następującym warunkom Google: Polityka prywatności, Warunki usługi