Początek 2023 roku to dla MMR Group TransComfort szczególnie intensywny czas. Tylko w styczniu i marcu dostarczy prawie 3000 mtp systemu izolacji przeciwprądowej i przeciwdrganiowej RCS® oraz mat wibroizolacyjnych w zakresie przebudowy torowisk w Warszawie, Szczecinie i Olsztynie.
System izolacji przeciwprądowej i przeciwdrganiowej RCS® przewidziany jest dla wszystkich spotykanych lokalizacji i zabudów torów na sieciach torowisk tramwajowych. Głównymi elementami konstrukcji są elastomerowe profile mocujące i izolujące szynę oraz węzły kotwiące o prostej budowie. Profile przyszynowe nie kolidują z żadnym powszechnie znanym i stosowanym przytwierdzeniem szyn.
MMR Group TransComfort implementuje system RCS® w Polsce od 2000 roku w największych miastach w Polsce, m.in. w Szczecinie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Krakowie, na Śląsku i w Zagłębiu. Na początku 2023 roku zaplanowano kolejne realizacje:
- Szczecin, ul. Wojska Polskiego – system RCS® do szyny 60R2, torowisko beton – 511 mtp (wykonawca: STANLED Sp. z o.o.), szczegóły dot. inwestycji:
- Szczecin, ul. Kolumba – system RCS® i maty wibroizolacyjne do 1 rozjazdu (wykonawca: Grupa ZUE), szczegóły dot. inwestycji:
- Warszawa, ul. Gagarina – system RCS® do szyny 49E1 wraz z mocowaniem W-Tram, torowisko zielone – 1436 mtp (wykonawca: Balzola Polska Sp. z o.o.), szczegóły dot. inwestycji:
- Olsztyn – system RCS® do szyny 60R2, torowisko beton – 891 mtp (wykonawca: Trakcja S.A.), szczegóły dot. inwestycji:
Szczegółowe informacje dotyczące m.in. konstrukcji systemu RCS®, mat wibroizolacyjnych oraz innych rozwiązań dla infrastruktury torowej dostępne są na stronie www.tc.mmrgroup.pl.
Kontakt:
Joanna Kosterska, Advertisement and Public Relations Coordinator
+48 605 231 307
joanna.kosterska@mmrgroup.pl